Saadet Partisi Heyeti İran Cumhurbaşkanı İbrahim Reisi'nin Cenaze Törenine Katıldı Saadet Partisi Heyeti İran Cumhurbaşkanı İbrahim Reisi'nin Cenaze Törenine Katıldı

Partimizin şölen havasında düzenlediği Aday Tanıtım Toplantısı, Ankara’da ATO Congresium Konser ve Sergi Salonu’nda gerçekleştirildi.
81 il 922 ilçe 330 belde belediye başkan adaylarının açıklandığı toplantıda Tanıtmadan Sorumlu Genel Başkan Yardımcımız Yusuf Sunar, kampanya çalışmaları hakkında bilgilendirmede bulundu.
Türkiye Milli Görüş Anlayışına Hasret
Sunar, yaptığı konuşmada şunları söyledi; “Bugün buradan ‘Bismillah’ diyerek, bir kez daha yollara düşüyoruz. Seferimiz kutlu, yolumuz açık olsun inşallah. Türkiye’miz ve coğrafyamız, tıpkı toprağın suya duyduğu hasret gibi; belki de bugüne dek hiç olmadığı kadar Milli Görüş anlayışına hasret duymaktadır. İnsanımız, yana yakıla bizi arıyor! Gazzeli mazlumlar, dört gözle bizi bekliyor! Adalete susamış milyonlar, işsiz gençlerimiz, alın terinin karşılığını alamayan çiftçimiz, emekçimiz bizi bekliyor! Ekmek teknesini kapatmak zorunda kalan esnafımız, pazardan poşetlerini dolduramadan dönen ev hanımları hasretle bizi bekliyor! 55.⁠ ⁠yılında Milli Görüş Hareketi'nin tek siyasi partisi olarak halkımızın karşısına yeniden çıkıyoruz.
Her Hanenin Kapısını Çalacağız!
İnsanımızın derdini dinlemek için sokağa iniyoruz. Her hanenin kapısını çalıp oy isteyeceğiz. Saadet Partimizin adaylarının seçilmesi için gayret göstereceğiz. Bunları yaparken her bir teşkilat mensubumuzun üzerine düşen görevler var.
Akademisyenler, Sosyologlar, Metin Yazarları, Siyasal İletişim Uzmanları ve Dahası…
Genel merkez olarak bir süredir üzerinde çalıştığımız kampanyamızı sizlere ve kamuoyuyla paylaşıyoruz. Birçok akademisyen, siyasal iletişim uzmanı, sosyolog, kamuoyu araştırma şirketleri, kampanya yazarları, metin yazarları ve sosyal medya uzmanları çalıştılar. Genel başkanımızın yönlendirmeleriyle sizlere bu güçlü kampanyayı takdim ediyoruz. Burada üzerimize düşen görev, kampanyamızın bir bütün olarak görülmesi ve stratejinin dışına çıkılmadan genel merkezimizin belirlediği şekilde çalışmaların yürütülmesidir. İllere, ilçelere, adaylara göre değişen bir kampanyanın sonuç getirmeyeceğini unutmamalıyız.
Kampanyayı Güçlendiren Sadakattir!
Bir kampanyayı güçlendiren şey o kampanyaya olan sadakattir. Adaylarımızdan teşkilat mensuplarımıza, meclis üyesi adaylarımıza, kadın kolları teşkilatımıza, gençlik kolları teşkilatımıza varana kadar hep birlikte belirlenmiş olan bu kampanyayı taşırsak kampanyaya sadık kalırsak alacağımız neticeyi doğrudan fayda sağlayacaktır. Türkiye'yi içinde bulunduğu bunalım ortamından biz çıkaracağız. Gerginlik değil, tebessüm dağıtacağız. Zorlukları kolaylaştıran biz olacağız. Birlikten güç doğacak, aynı temaları, aynı sözcükler ile ifade edeceğiz.
Zincirleri Güzel Sözlerle Sökeceğiz!
Bugün Türkiye'de milletimizin ellerine, ayaklarına vurulmuş zincirleri güzel sözlerle biz sökeceğiz. Seçim çalışmalarımızı yaparken hiçbir siyasi şahsı, adayı, partiyi hedef almadan kendimizi anlatacağız. Bir başkasının kaybetmesi değil, Saadet Partili belediye başkan adayımızın kazanması için gayret göstereceğiz.
Biz burada sadece bir seçim kampanyamızı değil, aynı zamanda bir hak mücadelesini kurguluyoruz. Net, şeffaf ve herkes için gerçekleri söyleyeceğiz. Kampanyamıza hep birlikte sahip çıkacağız.
Başka Bir Türkiye Mümkün!
31 Mart’ta; ‘Başka bir Türkiye mümkün!’ diyeceğiz.
Ahlakın ve adaletin hakim olduğu,
Ekonomide istihdam ve üretimin esas alındığı,
İsraf, rüşvet ve yolsuzluk düzeninin son bulduğu,
Rantın değil insanın öncelendiği,
İnsanımızın alın terinin karşılığını eksiksiz aldığı; ‘Başka bir Türkiye mümkün!'
Milli ve manevi değerlerimizin örselenmediği,
Ailelerimizin, çocuklarımızın ve geleceğimizin tehdit altında olmadığı,
Şehirlerimizin, tarihi miraslarımızın, doğal kaynaklarımızın tahrip edilmediği; ‘Başka bir Türkiye mümkün!’
Daha İyi Bir Yaşam Senin Hakkın!
Bizler, bugünkü bu kötü tablonun, bu manzaranın ülkemize ve insanımıza yakışmadığını düşünüyoruz.
Bugünkü Türkiye, hiçbir vatandaşımızın hayal ettiği Türkiye değil; biliyoruz. 85 milyon vatandaşımız için; Başka bir Türkiye’nin mümkün olduğuna inanıyoruz. 10 bin lira maaşa mahkum edilen emeklilerimize sesleniyoruz: Ahmet Amca, Fatma teyze; hak ettiğin yaşam bu değil! Daha iyi bir yaşam senin hakkın! Ortalama ev kiraları 10-15 bin lira iken; sabahtan akşama alın teri döken ve kendisine 17 bin lira reva görülen asgari ücretlilerimize sesleniyoruz: Deniz kardeşim,  Görkem kardeşim; hak ettiğin yaşam bu değil! Daha iyi bir yaşam senin hakkın! Kadınlarımızın hak ettiği yaşam bu değil! Gençlerimizin hak ettiği yaşam bu değil! İlkokuldaki çocuklarımız dahi hayat pahalılığını derinden hissediyor. Trafikte, duraklarda, tıkış tıkış otobüslerde saatlerimiz geçiyor; hak ettiğimiz yaşam bu değil! Liseli gençlerimiz kaygılı, üniversite mezunu gençlerimiz; ‘diplomalı işsiz!’ Ya iş bulamıyor ya da açlık sınırında bir ücrete mahkum ediliyoruz! Hak ettiğimiz yaşam bu değil! Elbette, Daha iyi bir yaşam hakkımız! Uyuşturucu çeteleri ve mafyalar sokaklarda cirit atıyor! Sahipsiz/başıboş sokak köpekleri problemi her geçen gün derinleşiyor! Trabzon! Hak ettiğin yaşam bu değil! Diyarbakır! Hak ettiğin yaşam bu değil! İzmir! Hak ettiğin yaşam değil! Hakkari! Hak ettiğin yaşam bu değil! Başka bir Sivas mümkün! Başka bir Rize mümkün! Başka bir Ankara, başka bir Bursa, başka bir Hatay, başka bir İstanbul mümkün! Milli Görüş Belediyeciliği ile Başka bir Türkiye, daha iyi bir Türkiye mümkün!
Ötekine, Berikine Değil İnsanımıza Odaklanıyoruz!
Biz Saadet Partisi olarak, kampanyamızda ötekine, berikine değil insanımıza odaklanıyoruz. Ülkemizin problemlerinin çözümüne odaklanıyoruz. Biz güçlü adaylarımızla, insanımızın beklentilerini karşılayacak projelerimizle tüm seçim bölgelerinde çok ciddi bir netice yakalayacağız.
Belediyecilik Bizim İşimiz!
Belediyecilik nasıl yapılır, belediyenin imkan ve kaynakları nasıl verimli kullanılır, adil paylaştırılır bunu biz geçmişte herkese gösterdik. Her bir vatandaşımıza nasıl eşit biçimde hizmet götürülür, bunu biz öğrettik. Zira Milli Görüş Belediyeciliğinin en güzel örneğini, Genel Başkanımız Sn. Temel Karamollaoğlu Sivas’ta uygulamıştır. Refah ve Fazilet partili belediye başkanlarımız, belediyecilikte çıtayı o denli yükseltmişlerdir ki, bugüne dek o çıta bir daha aşılamamıştır.
Haydi Bismillah Diyoruz!
Şimdi Saadet Partili belediye başkanlarımızla, o çıtayı daha da yükseklere taşımak için hep birlikte kollarımızı sıvıyor; Haydi Bismillah Diyoruz! Her biri kendi belde, ilçe, il ve büyükşehirlerinin “Şehr-i Emin”i olacak adaylarımız, 1 Nisan sabahına bugünden hazır! Kadrolarımız hazır! Teşkilatlarımız, kapı kapı evleri, dükkanları ziyaret ederek, insanımızı kucaklamaya hazır! Bugün bu salon, tüm Türkiye’ye bunu göstermiştir. Bugün biz Milli Görüşçülerin inancı, azmi ve kararlılığı, bir kere daha 81 ilimizin ve 922 ilçemizin tamamında görülmüştür.
Bugün;
İşinin ehli, liyakatli ve tertemiz kadrolarımızla ‘Haydi Bismillah’ diyoruz!
Milli Görüş reçeteleriyle bir kez daha ‘Haydi Bismillah’ diyoruz!
Ülkemizin ve şehirlerimizin ihtiyacı olan politikalarımız ve projelerimizle ‘Haydi Bismillah’ diyoruz!
Hak Ettiğin Yaşam Bu Değil!
Biz Saadet Partisi olarak, her hak sahibinin hakkını eksiksiz alacağı, her bir insanımızın hak ettiği yaşamı süreceği; bir Türkiye hayal ediyoruz. Tüm vatandaşlarımıza sesleniyoruz:
Hak ettiğin yaşam bu değil!
Daha iyi bir iş, daha iyi bir maaş senin hakkın!
Daha iyi bir ev, daha iyi bir araba senin hakkın!
Daha iyi bir okul, daha iyi bir hastane senin hakkın!
Daha iyi bir sokakta yürümek, daha iyi bir mahallede yaşamak, daha iyi bir şehirde çocuğunu büyütmek senin hakkın!

Ve daha iyi bir yaşam senin hakkın kardeşim!

‘Başka bir Türkiye mümkün!’; ‘Haydi Bismillah!’
Milli Görüş Belediyeciliği için; ‘Haydi Bismillah!’
1 Nisan’da Saadet İş Başına; 'Haydi Bismillah!’
Cenâb-ı Allah, sözümüzü tesirli, yolumuzu açık eylesin inşallah.